Sabtu, 30 November 2013

GLA Complex

N3 saya yang pertama adalah mengenai GLA Complex....
Cerita berkenaan dengan cyst. Di awal perkahwinan adik ipar saya doktor telah mengesahkan dia mempunyai cyst pada rahimnya sebesar 4 cm... Betapa sedih dan bimbangnya kami sekeluarga.. Maklumla baru berkahwin 4 bulan... Kebetulan saya pernah membaca berkenan dengan shaklee dan pernah terbaca ada sejenis vitamin yg blh membantu menyelesaikan masalah cyst.. So saya cuba menghubungi kawan lama saya dan meminta adik ipar saya mengenai cystnya. Kawan saya pun mengesyorkan agar dia mengambil GLA Complex...
Satu bulan selepas dia memakan GLA complex dia berjumpa doktor untuk membuat check up di hospital dan doktor telah mengesahkan cystnya mengecil....
Setelah melihat sendiri pengalaman adik ipar, maka saya terpanggil untuk membantu insan lain  dengan berkongsi pengalam, mengamalkan cara hidup sihat bersama shaklee...dan sekarang saya adalah pengguna Set menyusu 3m Shaklee... 


Semoga apa yang saya kongsi pada N3 ini dapat memberikan manfaat kepada anda semua di luar sana. Sesuatu yang baik perlu dikongsi bersama... Insyallah saya akan kongsikan lagi pengalaman yang baik untuk anda semua.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan